Pentru a asigura un serviciu rapid și sigur, livrăm produsele exclusiv prin firme de curierat rapid, la orice adresă din România.
Produsele aflate în stoc sunt livrate în 24-72 de ore de la confirmarea comenzii.
La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului.
Dacă observați probleme legate de colet sau de conținut, menționați acest aspect pe AWB-ul curierului sau solicitați întocmirea unui proces-verbal de constatare.
Aveți posibilitatea de a refuza primirea și plata coletului dacă observați deteriorări.
Important: Reclamațiile ulterioare legate de deteriorări vizibile la livrare nu vor putea fi soluționate.
În perioade aglomerate (Black Friday, sărbători legale) sau din motive ce țin de disponibilitatea produselor, termenul de livrare poate fi prelungit. Vom face tot posibilul ca livrarea să se realizeze cât mai rapid.
Pentru produsele aflate în stoc, termenul de livrare este de până la 30 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, conform OUG nr. 34/2014, Articolul 18 (1).
Dacă un produs nu este în stoc, veți fi contactat pentru a vi se comunica un nou termen estimativ sau pentru a vi se propune alte opțiuni.
În toate cazurile, un reprezentant BAP HORIZON SRL vă va contacta pentru confirmarea comenzii și comunicarea detaliilor de livrare.
Notă: Termenele de livrare sunt estimative și pot varia în funcție de disponibilitatea produselor, volumul comenzilor sau factori externi. În cazul unor întârzieri semnificative, aveți dreptul să solicitați anularea comenzii și rambursarea integrală a sumei plătite.
Transport gratuit pentru comenzile de peste 399 lei.
20 lei pentru colete de până la 10 kg.
+2 lei pentru fiecare kg suplimentar peste 10 kg.
Taxă de livrare de 20 lei pentru comenzile sub 399 lei (dacă depășesc 10 kg, se aplică și costul suplimentar pe kg).
Pentru livrările în afara rețelelor de curierat rapid, pot fi percepuți kilometri suplimentari, iar taxa aferentă va fi comunicată înainte de expediere.
Comanda minimă acceptată: 20 lei.
Atenție: În cazul adreselor incomplete/greșite sau al indisponibilității clientului, coletul va fi returnat către BaoBaby.ro. Reexpedierea se va face doar după achitarea unei noi taxe de livrare.
Livrarea poate fi afectată de factori externi, cum ar fi:
condiții meteorologice nefavorabile
accidente sau blocaje rutiere
alte evenimente neprevăzute
În astfel de cazuri, veți fi informat cu privire la noul termen estimativ de livrare.
Responsabilitate limitată: BaoBaby.ro nu poate fi tras la răspundere pentru pierderi sau întârzieri cauzate de firma de curierat, dar va asista clientul în soluționarea oricărei probleme apărute.